czwartek, 28 września 2017

Czerwona skarpeta

To już kolejna kartka z myszką Margaret Sherry. Tym razem z czerwoną skarpetą na prezenty. Czy u Was w domach przyjął się ten zwyczaj chowania podarków do takich "woreczków"? U mnie raczej pełni funkcje dekoracyjne i zawsze miło mi się kojarzy. Gdybym miała taki prawdziwy kominek, a w bloku to mało prawdopodobne, to z chęcią przyczepiłabym taką czerwoną skarpetę nad nim. I oczywiście czymś fajnym wypełniła...
 

Bardzo miło mi się wyszywało myszkę i mam nadzieję, że spodoba się jako kartka bożonarodzeniowa.


  Wzór: Margaret Sherry
Muliny: DMC
Materiał: biała Aida 14ct
 
Drewniane choinki pochodzą z Rossmana, a latarenka to prezent od mojej koleżanki z pracy :)
 
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze to myszki z latarnią. Co do Dni Kraftu to również żałuję, że nie odbędą się bliżej mnie. Mam nadzieję, że w przyszłym roku organizatorzy przeniosą imprezę gdzieś w centralną Polskę :)
Pozdrawiam serdecznie  💗

10 komentarzy: